Vraag het Stefan Hulman #VSH

9292Vraag jij je ook wel eens af waarom een reisadvies soms komt te vervallen? Of dat je de bushalte niet in het reisadvies ziet staan, en dat je juist moet lopen? Ook kun je een vraag hebben over een boek of tas die je in de trein of bus hebt laten liggen. Voor al deze vragen kun je terecht bij het webcareteam van 9292. Van 6:00 tot 23:59 uur en in het weekend vanaf 7:00 uur stellen we alles in het werk om je een antwoord te geven zodat je onbezorgd op reis kan met het OV. Contact opnemen met Arriva of Connexxion, navraag doen bij de Nederlandse Spoorwegen of RET, informatie opvragen bij het GVB en met je delen, reisadviezen nakijken, echt alles doen we!

We doen dit omdat we je graag onbezorgd verder op weg willen helpen. De reiziger zetten wij namelijk op nummer 1! En iedereen binnen 9292 werkt hier aan mee. Een mooi voorbeeld hiervan is dat onze directeur, Stefan Hulman een aantal keer per jaar onderdeel is van het webcareteam. Stefan beantwoordt dan zelf de vragen, klachten en nieuwe ideeën die wij van jullie via Twitter, Facebook en WhatsApp ontvangen. Maar ook gaat hij graag online een goede discussie aan.

IMG_1770_vierkantWat zou jij bijvoorbeeld willen weten over 9292? Iets over de planner, over de real time tijden of over toegankelijkheid in het OV? Misschien heb je wel een geweldig idee waarmee reizen met het OV nog makkelijker wordt. Hoe leuk is het als Stefan hier zelf een antwoord op geeft?! De eerst volgende keer dat dit kan is woensdagochtend 6 april 2016 tussen 10:00 en 11:00 uur.

Natuurlijk zit Stefan niet alleen, maar wil je er zeker van zijn dat hij zelf jouw tweet, message of app beantwoordt, gebruik dan de hashtag #VSH (Vraag het Stefan Hulman)

Een reisadvies zal Stefan je niet geven. Via social media beantwoorden we de meest uiteenlopende vragen, maar voor een reisadviezen verwijzen we je naar onze website, app voor iPhone en Android en de telefoon (0900 9292).

Twitter @9292
Facebook 9292reistmetjemee
WhatsApp 06-2892.9292

Advertisements

Over 9292

9292 is al meer dan 20 jaar dé expert op gebied van reisinformatie binnen het openbaar vervoer in Nederland. Met de website www.9292.nl, de mobiele website m.9292.nl, de mobiele apps voor iPhone, Android en Windows Phone en het telefoonnummer 0900-9292 geeft 9292 dagelijks zo’n 1,8 miljoen reisadviezen. 9292 heeft als missie om iedereen binnen het openbaar vervoer te ontzorgen. Iedereen is in de eerste plaats de reiziger door het bieden van goede (persoonlijke) reisinformatie, maar ook de vervoerders en overheden. Sinds 2012 stelt 9292 haar OV data beschikbaar aan derden. Op deze manier stimuleert en faciliteert 9292 innovaties binnen reisinformatie. Dit leidt tot mooie samenwerkingen met bijvoorbeeld Google Maps. Daarnaast biedt 9292 haar zakelijke contacten een scala aan producten en services en neemt 9292 deel aan verschillende mobiliteitsprojecten.
Dit bericht werd geplaatst in Over 9292. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s